Taisyklės ir sąlygos

Taisyklės ir sąlygos

1. Bendra informacija

Šios sąlygos taikomos nuotolinėms sutartims, sudarytoms elektroninėje parduotuvėje www.4barista.lt tarp Pardavėjo ir Pirkėjo pagal Įstatymo Nr. 102/2014 Sb. dėl vartotojų apsaugos per atstumą parduodant prekes ar teikiant paslaugas.

Pardavėjas yra NajTrade sro, Húskova 31, 040 23 Košice, Slovakija. Įmonės kodas 50590502, mokesčių mokėtojo kodas 2120382396, PVM mokėtojo kodas: SK2120382396. Telefono numeris. +421 944 750 100, el. paštas: info@4barista.lt Įregistruotas Košice I apygardos teismo komerciniame registre, Sro skyriuje, bylos Nr. 40217 / V.

Pirkėjas yra vartotojas, ty fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, nevykdo savo prekybos, verslo ar profesijos. Verslininkų pirkimus reglamentuoja Komercinio kodekso Nr. 513/1991 Sb.

Vartotojų apsaugos priežiūros institucija yra Košice regiono SOI inspekcija, Vrátna Nr. 3 043 79 Košice 1.

Grąžinimo adresas:

Omniva LV (sorting center) – Packeta International
99600185 - LessWasteCoffee.com
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads
LV-2167 Latvia

2. Užsakymas ir sutartis

Pirkėjo įvykdyto užsakymo išsiuntimas yra laikomas pasiūlymu sudaryti sutartį Civilinio kodekso nustatyta tvarka, remiantis Pardavėjo pasiūlymu elektroninėje parduotuvėje. Sutartis sudaroma, kai Pardavėjas patvirtina užsakymą.

3. Prekių kainos

Visos prekių kainos elektroninėje parduotuvėje yra galutinės ir su visais mokesčiais. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. Į prekės kainą nėra įskaičiuotos siuntimo išlaidos, jos nurodytos čia https://www.4barista.lt/shipping.html ir prekių krepšelyje prieš pildydamas užsakymą, kur Pirkėjas taip pat gali matyti bendrą užsakymo kainą, įskaitant siuntimo išlaidas.

Visi šioje svetainėje nurodyti pasiūlymai ir specialios kainos galioja tol, kol išvardintų prekių nebeliks sandėlyje.

Pirkėjas pripažįsta, kad gali būti atvejų, kai sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo nesudaroma, ypač tuo atveju, kai Pirkėjas užsako prekes už kainą, kuri buvo paskelbta per klaidą dėl Pardavėjo klaidos. vidinė informacinė sistema arba darbuotojo padaryta klaida. Tokiu atveju Pardavėjas turi teisę atsisakyti sutarties net ir po to, kai Pirkėjas elektroniniu paštu gauna jo užsakymą patvirtinantį laišką, apie kurį Pardavėjas informuos Pirkėją. Pavyzdžiai, kada gali atsirasti neteisingai paskelbta kaina, yra šie atvejai, bet jais neapsiribojant:

  • prekės kaina iš pirmo žvilgsnio yra neteisinga (pvz., neatsižvelgiama į pirkimo kainą ar įprastą prekės kainą),
  • trūksta prekės kainos arba yra vienas ar keli papildomi skaitmenys,
  • nuolaida prekėms yra didesnė nei 50%.

Kilus abejonių, ar prekė tikrai su nuolaida, ar yra akivaizdi prekės kainos klaida, Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju ir patikrinti pateiktą informaciją dėl kainos teisingumo.

4. Apmokėjimas už prekes

Pardavėjas apmokėjimą už užsakytas prekes priima puslapyje https://www.4barista.lt/shipping.html nurodytais būdais.

Dalis elektroninėje parduotuvėje pateikto užsakymo yra Pirkėjo pareiga sumokėti Pardavėjui užsakytų prekių kainą.

5. Prekių pristatymas

Standartinis pristatymo laikas priklauso nuo kiekvienos šalies (tačiau paprastai yra iki 5 darbo dienų). Pasikeitus pristatymo laikui, Pardavėjas, gavęs užsakymą, susisieks su Pirkėju. Išankstinio apmokėjimo atveju Pardavėjas prekes išsiųs tik po to, kai apmokėjimas bus įskaitytas į Pardavėjo sąskaitą.

Prekės laikomas Pirkėjo gautomis tuo momentu, kai Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo (išskyrus vežėją) priima visas užsakytų prekių dalis arba, jei (a) užsakytas prekes Pirkėjui viename užsakyme pristatomi atskirai, paskutinės pristatytos prekės priėmimo momentu; b) paskutinės pristatytos dalies ar gabalo priėmimo momentu pristatomos kelios dalys arba dalys; c) prekės pristatomos pakartotinai tam tikrą laikotarpį, pirmųjų prekių iš užsakymo priėmimo momentu.

6. Skundų gairės

Pardavėjas atsako už prekių trūkumus, kai jos pristatomos Pirkėjui. Jis neatsako už defektus, atsiradusius dėl naudojimo ar susidėvėjimo. Parduodant prekes už mažesnę kainą, Pardavėjas neatsako už defektą, dėl kurio buvo derėtasi dėl mažesnės kainos. Jeigu prekė yra negendanti ar naudota, Pardavėjas atsako už trūkumus, atsiradusius po prekės gavimo per garantinį (garantinį) terminą.

Naujų prekių garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai ir prasideda nuo prekių priėmimo Pirkėjo dienos. Naudotų prekių garantinis laikotarpis yra 12 mėnesių. Jeigu ant parduodamos prekės, jos pakuotės ar instrukcijos yra nurodytas naudojimo laikas, garantinis terminas nepasibaigia nepasibaigus šiam terminui.

Garantinis liudijimas išduodamas Pirkėjo pageidavimu. Pretenzijai pareikšti pakanka pirkimo įrodymo.

Jeigu prekė turi defektą, kurį galima pataisyti, Pirkėjas turi teisę nemokamai, laiku ir tiksliai jį pataisyti. Pardavėjas nedelsdamas pašalina defektą.

Tačiau Pirkėjas neturėtų toliau naudoti prekės, kurioje buvo nustatytas trūkumas. Atsiradus defektui po pirkimo, apie defektą būtina pranešti nedelsiant jį aptikus ir ne vėliau kaip iki garantinio laikotarpio pabaigos. Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, pasibaigia ir teisė pareikšti pretenziją.

Konkrečiai medžiagai ar naudojimui būdingas susidėvėjimas nelaikomas defektu. Jei parduodamos prekės pobūdis yra toks, kad jos tarnavimo laikas yra trumpesnis nei garantinis laikotarpis, ir jei prekė paprastai susidėvi naudojant regular nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, tai nebus laikoma defektu.

Užuot ištaisęs defektą, Pirkėjas gali reikalauti pakeisti prekę arba, jei trūkumas paveikia tik dalį prekės, pakeisti tą dalį, jei tai nepatirs neproporcingų išlaidų, palyginti su prekės kaina arba defekto rimtumą. Užuot pašalinęs defektą, Pardavėjas visada gali pakeisti nekokybišką prekę nekokybiška preke, nebent tai sukelia rimtų sunkumų Pirkėjui. Jeigu defektas yra nekeičiamas ir neleidžia prekę naudoti kaip be defektų, Pirkėjas turi teisę prekę pakeisti arba atsisakyti sutarties. Tokias pat teises Pirkėjas turi ir esant defektams, kuriuos galima pataisyti, tačiau kai Pirkėjas negali tinkamai naudotis preke dėl defekto pasikartojimo po remonto arba esant dideliam defektų skaičiui. Esant kitiems nepašalinamiems trūkumams, Pirkėjas turi teisę į protingą prekės kainos nuolaidą.

Pardavėjas savo teises, kylančias iš atsakomybės už defektus, įgyvendina adresu NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice. Tačiau jeigu garantiniame dokumente nurodyta, kad garantinis aptarnavimas yra arčiau Pardavėjo ar Pirkėjo, Pirkėjas pasinaudoja teise taisyti prekę garantiniame servise. Garantinis servisas privalo sutaisyti prekę ne vėliau kaip per 30 dienų.

Pakeitimo atveju garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo naujos prekės pristatymo. Tas pats galioja, jei buvo pakeista garantinė dalis.

Pretenzijos išsprendimas – pretenzijos procedūros užbaigimas priduodant suremontuotą prekę, prekės pakeitimą, prekės įsigijimo kainos grąžinimą, protingos prekės kainos nuolaidos sumokėjimą, rašytinį prašymą priimti arba pagrįstą atmetimą.

Pateikdamas skundą, Pardavėjas nedelsdamas, o sudėtingais atvejais – ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo pateikimo dienos nustato skundo nagrinėjimo būdą, pagrįstais atvejais, ypač kai atliekamas kompleksinis techninis skundo būklės įvertinimas. reikalinga prekė ar paslauga. Nustačius skundo nagrinėjimo būdą, skundas išsprendžiamas nedelsiant, o pagrįstais atvejais – vėliau, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties arba pakeisti prekę į naują.

Jeigu Pirkėjas pretenziją dėl Prekės pareiškė per pirmuosius 12 mėnesių nuo įsigijimo, Pardavėjas pretenziją gali patenkinti tik atmesdamas ją remdamasis eksperto išvada, neatsižvelgdamas į eksperto išvados rezultatus, ir nereikalauja Pirkėjas apmoka ekspertizės ar kitas ekspertizės išlaidas. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pretenzijos išnagrinėjimo dienos pateikti Pirkėjui eksperto išvados, pagrindžiančios pretenzijos atmetimą, kopiją. Jeigu Pirkėjas pretenziją dėl prekės pateikia praėjus 12 mėnesių nuo pirkimo datos, o Pardavėjas pretenziją atmeta, Pardavėjas pretenzijos įrodyme nurodo, kam Pirkėjas gali siųsti prekę ekspertiniam vertinimui. Jei prekė siunčiama paskirtam asmeniui ekspertizei gauti, ekspertizės išlaidas ir visas kitas su tuo susijusias išlaidas apmoka Pardavėjas, neatsižvelgiant į eksperto išvados rezultatus. Jeigu Pirkėjas ekspertiniu vertinimu įrodo, kad už defektą atsakingas Pardavėjas, Pirkėjas gali pateikti naują skundą; ekspertinio vertinimo metu garantinis terminas nepasibaigia. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų nuo ieškinio atnaujinimo dienos atlyginti Pirkėjui visas išlaidas, patirtas dėl ekspertizės, taip pat visas su tuo susijusias pagrįstai turėtas išlaidas. Grąžinta pretenzija negali būti atmesta.

Pardavėjas privalo pateikti Pirkėjui pretenzijos patvirtinimą. Jeigu skundas pateikiamas el. paštu, Pardavėjas privalo nedelsiant išsiųsti Pirkėjui pretenziją patvirtinantį dokumentą; jei neįmanoma iš karto išsiųsti įrodymo, jis turi būti išsiųstas nedelsiant ir vėliausiai kartu su skundo nagrinėjimo įrodymu; skundo patvirtinimo siųsti nereikia, jei Pirkėjas gali įrodyti priešingai pretenziją.

7. Prekių grąžinimas – Sutarties atsisakymas be priežasties

Pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį per 14 dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties. Šia teise gali pasinaudoti tik vartotojas.

Prekės laikomas Pirkėjo gautomis tuo momentu, kai Pirkėjas arba jo nurodytas trečiasis asmuo (išskyrus vežėją) priima visas užsakytų prekių dalis arba, jeigu (a) užsakytas prekes Pirkėjui vienu užsakymu pristatomi atskirai, paskutinės pristatytos prekės priėmimo momentu; b) paskutinės pristatytos dalies ar gabalo priėmimo momentu pristatomos kelios dalys arba dalys; c) prekės pristatomos pakartotinai tam tikrą laikotarpį, pirmųjų prekių iš užsakymo priėmimo momentu.

Pirkėjas gali atsisakyti prekių pristatymo sutarties iki sutarties atsisakymo termino pradžios.

Pirkėjas negali atsisakyti sutarties, kai:

  • Prekių pardavimas vykdomas pagal konkrečius vartotojo reikalavimus, pagal užsakymą pagamintus gaminius arba prekes, specialiai sukurtas vienam vartotojui,
  • parduodamos prekės greitai genda arba greitai genda,
  • prekės parduodamos apsauginėje talpykloje, kurios negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių ir jei apsauginė talpykla buvo sulaužyta po pristatymo (pvz., dangčiai, skirti liestis su maistu),
  • prekių pardavimas pagal savo pobūdį po pristatymo gali būti neatskiriamai sumaišytas su kitomis prekėmis.

Pirkėjas sutarties atsisakymo teise gali pasinaudoti raštu arba kitoje patvariojoje laikmenoje (pvz., el. paštu) arba pateikdamas užpildytą formą , kurią rasite čia.

Atsisakymo teise taip pat galima pasinaudoti paskutinę 14 dienų termino dieną išsiunčiant pranešimą apie sutarties atsisakymą.

Pardavėjas per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo grąžina Pirkėjui visus pagal Sutartį arba su ja susijusius Pardavėjo gautus mokėjimus, įskaitant transportavimo, pristatymo ir siuntimo išlaidas bei kitas išlaidas ir mokesčius. Pardavėjas grąžina Pirkėjui pinigus ta pačia tvarka, kaip Pirkėjas sumokėjo. Pirkėjas gali susitarti su Pardavėju dėl kitokio kompensavimo būdo.

Pardavėjas neprivalo mokėti Pirkėjui papildomų išlaidų, jeigu Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą pristatymo būdą nei Pardavėjo pasiūlytas pigiausias standartinis pristatymo būdas. Papildomos išlaidos – tai skirtumas tarp Pirkėjo pasirinktos pristatymo kainos ir Pardavėjo siūlomo pigiausio standartinio pristatymo būdo kainos.

Atšaukimo atveju Pardavėjas neprivalo grąžinti sumokėtos sumos Pirkėjui tol, kol prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba kol Pirkėjas neįrodo, kad prekės buvo išsiųstos Pardavėjui, nebent Pardavėjas pasiūlo, kad prekė atsiima pats Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo.

Pirkėjas įsipareigoja grąžinti prekes arba perduoti jas Pardavėjui arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui atsiimti per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos. Laikoma, kad šio termino buvo laikomasi, jeigu prekės buvo perduotos gabenti vėliausiai paskutinę termino dieną. Laikoma, kad šio termino buvo laikomasi, jeigu prekės buvo perduotos gabenti ne vėliau kaip paskutinę minėto termino dieną.

Atsisakymo atveju Pirkėjas padengia tik prekių grąžinimo Pardavėjui arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui gauti prekes išlaidas bei prekių, kurių dėl jų pobūdžio negali grąžinti, grąžinimo išlaidas paštu.
Pirkėjas atsako už bet kokį prekių vertės sumažėjimą dėl prekių tvarkymo, viršijančio tai, kas būtina prekių savybėms ir funkcionalumui nustatyti.

Pirkėjas turi galimybę patikrinti prekės funkcionalumą po pristatymo, tačiau negali naudotis preke, jeigu atsisako sutarties. Vartotojas, norėdamas nustatyti prekių pobūdį, savybes ir funkcionalumą, turėtų tik tvarkyti ir tikrinti prekes taip, kaip tai būtų leidžiama daryti įprastoje parduotuvėje. Pirkėjas įsipareigoja atsargiai tvarkyti ir tikrinti prekes sutarties atsisakymo laikotarpiu.

8. Alternatyvus ginčų sprendimas

Pirkėjas – Vartotojas – turi teisę kreiptis į Pardavėją dėl žalos atlyginimo (pvz., elektroniniu paštu), jeigu jo netenkina tai, kaip Pardavėjas išnagrinėjo jo pretenziją arba mano, kad pardavėjas pažeidė jo vartotojo teises. Jei Pardavėjas atsisako atsakyti į šį prašymą arba neatsako per 30 dienų nuo jo išsiuntimo, vartotojas turi teisę kreiptis į alternatyvų ginčų sprendimo instituciją (AGS instituciją) pagal Įstatymą Nr. 391/2015 Coll. AGS įstaigos yra institucijos ir įgalioti juridiniai asmenys pagal Įstatymo Nr. 391/2015 rink. 3 skirsnį. AGS subjektų sąrašą galima rasti Slovakijos Respublikos ūkio ministerijos svetainėje. www.mhsr.sk . Vartotojas gali pateikti peticiją įstatymo Nr. 391/2015 rink. 12 skirsnyje nurodytu būdu.

Vartotojas taip pat gali pateikti skundą per AGS alternatyvaus ginčų sprendimo platformą, kurią galima rasti internete adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Alternatyviu ginčų sprendimo būdu gali pasinaudoti tik Vartotojas – fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, nevykdo savo prekybos, verslo, profesijos ar pašaukimo. Alternatyvus ginčų sprendimas apima tik ginčus tarp Vartotojo ir Pardavėjo, kylančius iš Vartojimo sutarties arba su ja susijusius. ADR taikomas tik nuotolinėms sutartims. AGS netaikomas ginčams, kai ginčo vertė neviršija 20 EUR. GAS institucija gali reikalauti, kad vartotojas sumokėtų mokestį už GAS procedūros inicijavimą iki 5 EUR su PVM.

9. Asmens duomenų apsauga

Asmens duomenų tvarkymo tikslas – juos naudoti vykdant vartojimo sutartį, kurią Pardavėjas sudaro su Pirkėju pateikdamas užsakymą šioje internetinėje parduotuvėje. Ši vartojimo sutartis yra ir teisinis pagrindas tvarkyti Pirkėjo duomenis. Pirkėjo duomenų pateikimas yra sutartinis reikalavimas, būtinas sutarčiai sudaryti. Asmens duomenų pateikimas yra pirkimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje sąlyga. Nepateikus Pardavėjui visos reikalaujamos asmeninės informacijos, pirkimo sutartis gali būti nesudaryta.

Tvarkydamas asmens duomenis Pardavėjas veikia vadovaudamasis Asmens duomenų apsaugos įstatymu 18/2018 ir tvarko tik tuos asmens duomenis, kurie būtini vartojimo sutarčiai sudaryti.

Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis regular pagrindu.

Pirkėjo asmens duomenys Pardavėjo informacinėje sistemoje bus saugomi dešimt metų.

Pirkėjas turi teisę ir galimybę atnaujinti savo asmens duomenis internetiniu režimu internetinės parduotuvės svetainėje, klientų zonoje, prisijungęs arba kita forma (el. paštu, raštu).

Vartojimo sutarčiai asmens duomenys gali būti atskleisti tretiesiems asmenims – kurjerių įmonėms ir įmonei, tvarkančiai apskaitos dokumentus.

Jokia asmeninė informacija apie pirkėją nebus atskleista.

Pardavėjas gali pateikti kliento asmeninę informaciją (kiek: el. pašto adresą) Heureka Shopping sro tik programos „Klientas patvirtino“ tikslu, siekdamas gauti pirkėjo atsiliepimą apie pirkinį, įsigytą pardavėjo el. parduotuvė.

Pirkėjas turi teisę gauti iš Pardavėjo patvirtinimą, kurie pirkėjo asmens duomenys yra tvarkomi pardavėjo elektroninėje parduotuvėje. Pirkėjas turi teisę susipažinti su tokiais duomenimis, taip pat jų tvarkymo tikslu, tvarkomų duomenų kategorijas, kam teikiami asmens duomenys, asmens duomenų saugojimo trukmę, ar priimami automatizuoti individualūs sprendimai, įskaitant profiliavimą.

Pirmas aukščiau nurodytų asmens duomenų pateikimas Pirkėjui yra nemokamas. Pakartotinai pateikiant Pirkėjo prašomus asmens duomenis bus imamas 5 € administravimo mokestis.

Pirkėjas gali reikalauti, kad Pardavėjas ištaisytų arba papildytų neišsamius su Pirkėju susijusius asmens duomenis. Pirkėjas gali reikalauti, kad jo duomenys būtų ištrinti arba apribotas tokių duomenų tvarkymas. Pirkėjas taip pat gali nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys.

Pirkėjo asmens duomenų tvarkymas taip pat reikalingas archyvavimui (pardavėjo įsipareigojimui pagal Slovakijos Respublikos teisės aktus vykdyti, pvz., saugoti apskaitos dokumentus dešimt metų). Jei Pirkėjas prašo ištrinti su pirkimo sutartimi tvarkomus asmens duomenis, jo prašymas gali būti atmestas.

Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad Pardavėjas apribotų Pirkėjo asmens duomenų tvarkymą, jeigu Pirkėjas ginčija asmens duomenų tikslumą per laikotarpį, reikalingą Pardavėjui asmens duomenų tikslumui patikrinti.

Pirkėjas turi teisę gauti su juo susijusius asmens duomenis, kuriuos jis pateikė Pardavėjui, susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu. Pirkėjas turi teisę perduoti šiuos asmens duomenis kitam operatoriui, jei tai techniškai įmanoma.

Pirkėjas turi teisę nesutikti, kad jo duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Jis taip pat gali prieštarauti, jei jo duomenys tvarkomi dėl teisėto pardavėjo intereso.

Jeigu Pirkėjas įtaria, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, jis gali pateikti prašymą Asmens duomenų apsaugos tarnybai pradėti asmens duomenų apsaugos procedūrą.

Aukščiau nurodyta privatumo politika dėl asmens duomenų informacijos taip pat taikoma ikisutartiniams santykiams (t. y. registruojantis elektroninėje parduotuvėje būsimam pirkiniui arba, pavyzdžiui, užklausant pasiūlymo ar informacijos apie pardavėjo prekes ir paslaugas).

10. Laiškų siuntimas

Pardavėjas turi teisę siųsti pirkėjui šių tipų el.

  • operacijų el. laiškai – informacija apie užsakymo būseną,
  • prašymas įvertinti įsigytus produktus (ne daugiau kaip 1x vienam užsakymui su galimybe atsisakyti prenumeratos),
  • personalizuotos prekės pirkimo rekomendacijos pagal jau įsigytus produktus (daugiausia 1x per mėnesį su galimybe atsisakyti prenumeratos).

11. Slapukai

Siekdamas užtikrinti tinkamą internetinės parduotuvės veikimą, Pardavėjas Pirkėjo įrenginyje gali saugoti nedidelius duomenų failus – slapukus, kurie leidžia internetinei parduotuvei įsiminti duomenis apie veiklą ir nustatymus (pvz., prisijungimo vardą, kalbą, šrifto dydį ir kt. .) tam tikrą laiką. Pardavėjo internetinė parduotuvė naudoja slapukus, kad įsimintų pirkėjo vartotojo nustatymus ir reikalingas internetinės parduotuvės funkcionalumas arba rinkodaros tikslais. Pirkėjai gali ištrinti bet kokius savo įrenginyje saugomus slapukus ir, jei reikia, nustatyti savo įrenginio interneto naršyklėje, kad slapukai nebūtų saugomi. Tokiu atveju pirkėjui grįžus į internetinę parduotuvę gali tekti rankiniu būdu redaguoti kai kuriuos nustatymus, o kai kurios internetinės parduotuvės paslaugos ar funkcijos gali neveikti.

Atsiliepimai iš mūsų klientų
Trustpilot reviews
Reviews 31 • Excellent
4.7
more reviews
Įgaliotas pardavėjas
Wacaco, Cafelat, Flair ir kt
Specializuotas pardavėjas
pagalba prieš ir po pirkimo
ES pristatymas
pristatymas į visas ES šalis
Prekės ES sandėlyje
siunčiame iš savo sandėlio
Nemokamas pristatymas į ES
užsakymams virš 150€