Kaip pateikti skundą?
Gerai supakuokite prekes, kad siuntinys atlaikytų transportavimą ir tvarkymą (galite naudoti ir originalią pakuotę, kuri yra draugiškesnė aplinkai). Taip pat pridėkite šią užpildytą formą Skundo forma.
Jei neturite spausdintuvo, formą galite atsiųsti el. paštu arba ranka rašytą gedimo aprašymą. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.
Kur turėčiau siųsti grąžinamas prekes?
Kiekvienoje šalyje turime grąžinimo adresą. Jums nereikia jaudintis dėl didelių išlaidų grąžinant prekes į mūsų centrinį sandėlį Slovakijoje. Atvirkštinę logistiką teikia „Packeta“ pristatymo tarnyba. Prekes, kurias atsiųsite mūsų grąžinimo adresu, „Packeta“ persiųs į mūsų centrinį sandėlį Slovakijoje.
Pristatymo šalis: Lithuania
Omniva LV (sorting center) – Packeta International
92122312 - 4barista.lt
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads
LV-2167 Latvia
Prekių grąžinimas paštu/kurjeriu
Taip pat prekes galite siųsti paštu arba per kurjerį, tiesiai į sandėlio adresą: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovakija.
Prašome nesiųsti siuntinio grynaisiais pristatymo metu. Siuntos, siunčiamos grynaisiais pristatymo metu, bus atmestos. Siuntą taip pat rekomenduojame apdrausti.
Ieškote kažko kito?
Visą Skundų nagrinėjimo tvarkos tekstą galite rasti čia.
Mūsų kontaktinius ir atsiskaitymo duomenis rasite čia.